گروه بزرگ ایران میل

تغییر پسورد یاهو از طریق یاهو مسنجر

ممکن است شما نیز دوست داشته باشید پسورد ایمیل و آیدی خود را در سایت یاهو عوض کنید. این کار به چند طریق انجام میشود که تعدادی از آنها در پارسی گلد معرفی شده است. از آنجا که کاربران یاهو مسنجر بسیار زیاد هستند این بار قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید پسورد یاهو خود را از طریق یاهو مسنجر تعویض نمایید.


1- با ID و پسورد خودتان در یاهو مسنجر لوگین شوید.
2- از منوی Messenger وارد قسمت Messenger Yahoo! Account Info شوید. Yahoo! Messenger در این حالت شما را به صفحه خاصی
هدایت می کند .
3- در صفحه باز شده میبیاست مجددأ پسورد خود را وارد نمایید.
4- در صفحه باز شده بر روی عبارت آبی رنگ Change Password کلیک کنید.
5- حال پسورد قدیمی و سپس پسورد جدید خود را وارد کنید.
6- در پایان برای ثبت اطلاعات بر روی Save کلیک کنید.
از این پس باید برای ورود به ID و ایمیل خود از پسورد جدید وارد شده استفاده کنید.



تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:تغییر پسورد یاهو از طریق یاهو مسنجر,
ارسال توسط محمد

دانلود آهنگ های مختلف به شکل رایگان از گوگل

سیاری از کاربران وقت زیادی را در موتورهای جستجو و وب سایت های مختلف صرف میکنند تا آهنگ های مورد علاقه خودشان را به شکل رایگان از طریق اینترنت دانلود کنند. در این ترفند قصد داریم یک ترفند جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید آهنگ های مورد علاقه خودتان را با فرمتهای مختلف از موتور جستجوی گوگل و بدون دردسر دانلود کنید.

بدین منظور :
وارد موتور جستجوی گوگل بشوید. (www.Google.com)
اکنون دستور زیر را در قسمت جستجو وارد کنید:
intitle:index.of? Format Tarfandestan
اکنون میبایست پارامترهای جستجو را جایگزین کنید:
در دستور فوق به جای واژه " Tarfandestan " میبایست نام خواننده مورد نظر را تنها به زبان انگلیسی وارد کنید.
به جای واژه " Format " نیز بایستی فرمت مورد نظر آهنگ را تعیین کنید.

برای درک بیشتر یک مثال میزنیم:
در صورتی که به دنبال یک آهنگ از خواننده ای به نام OMID باشیم میبایست به جای Tarfandestan عبارت OMID را وارد کرده و به دنبال آهنگ با فرمت MP3 باشیم به جای واژه Format عبارت MP3 را تایپ میکنیم ، پس میشود:
intitle:index.of? Mp3 Omid

حالا Enter میزنیم تا جستجو انجام شود.

اکنون در صفحه جستجو میتوانید نتایج را داشته باشید ، با ورود به هر نتیجه جستجو لیست آهنگ ها موجود است. کافی است روی نام آهنگ کلیک کنید و منتظر دانلود آهنگ بمانید.

چندین مثال دیگر:
intitle:index.of? Mp3 Chavoshi
intitle:index.of? WMA Eminem
intitle:index.of? WMA Shadmehr




ارسال توسط محمد

چگونه بفهمیم دوستمان Inivisible است؟ مطابق با آخرین ورژن یاهو مسنجر

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش نوین بپردازیم که در کمتر جایی یافت میشود ، چرا که هنوز از ایجاد آن مدت کمی گذشته است. بدین صورت که بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از یک عمل کوچک میتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی به این موضوع برد که آیا او Invisible است یا خیر؟ لازم به ذکر است که این ترفند بر روی تمامی ورژنهای یاهو مسنجر جدید و قدیم قابل اجراست.


برای این کار:
ابتدا با ID خود به یاهو مسنجر لوگین نمایید. سپس سه کلید Ctrl+Shift+A را همزمان فشار دهید تا پنجره Add کردن دوست نمایان شود.
سپس ID با نام siva_checker را Add نمایید.
پس از Add کردن این ID که یک روبات است کافی است پنجره PM را باز کرده و عبارت زیر را در آن تایپ کنید و برای او ارسال کنید:
check/ ID
دقت کنید به جای کلمه ID ، آیدی شخص مورد نظر را بنویسید. به عنوان مثال check/ parsigold
حال با پیامی از جانب روبات رو به رو میشوید که یا User Is Offline است که یعنی فرد مورد نظر واقعا آفلاین است یا User Is Online که یعنی فرد آنلاین میباشد اما Invisible شده است.

لازم به ذکر است این روبات توانمند ساخته دوستانمان در " گروه امنیتی آشیانه " و "پارسبد" میباشد که از این حیث جای تقدیر و تشکر دارد.
 




ارسال توسط محمد

یک روش جدید برای پی بردن به رومی که دوست شما در آن چت میکند

در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر امکانی وجود داشت که با استفاده از آن میتوانستید بفمهمید که دوست شما در کدام یک از چت روم های یاهو حاضر است. این قابلیت در ورژنهای بعدی از یاهو مسنجر حذف شد. همینک قصد داریم یک ترفند جدید را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به سادگی پی ببرید که ID مورد نظر شما در سایت یاهو در کدام روم مشغول چت کردن است. لازم به ذکر است که ترفندستان اولین سایت ایرانی است که این موضوع را منتشر میکند.

بدین منظور:
وارد یاهو مسنجر شوید و به آیدی خودتان لوگین کنید.
سپس از منوی بالا وارد Messenger شده و از قسمت Yahoo Chat بر روی Join a Room کلیک کنید.
اکنون به انتخاب خودتون به یکی از روم های یاهو وارد شوید. هر کدام که دوست داشتید.
پس از ورود به روم انتخابی کافی است دستور زیر را در قسمت Type Massage وارد کنید:
/goto ID
در دستور فوق به جای عبارت ID باید آیدی مورد نظرتان را بنویسید.
اکنون Enter بزنید.
حالا منتظر بمانید تا به طور اتوماتیک به رومی که دوستتان درش هست وارد شوید.

به عنوان مثال ما قصد داریم بفهمیم دوستمان که آیدی او  parsigold است در کدام یک از روم های مشغول چت کردن است.
برای این کار پس از وارد شدن به یکی از روم های یاهو دستور زیر را وارد کرده و Enter میزنیم:
/goto parsigold

اکنون به طور اتوماتیک وارد رومی میشویم که parsigold در آن حاضر است.

به این نکته نیز دقت کنید که ممکن است پس از وارد نمودن دستور مورد نظر با پیغام خطای !User Is Not Singed in Chat روبرو شویم ؛
این پیغام بدین معنا است که:
آیدی که وارد کرده اید اصلا در هیچ یک از چت روم ها حاضر نیست!

آیدی مورد نظر شما در چت رومی هست که ظرفیت آن تکمیل است و امکان ورود شما وجود ندارد ، بهتر است مجدد سعی کنید.
 




ارسال توسط محمد

چگونه پسورد ID فراموش شده و یا دزدیده شده خود را برگردانیم ؟

اگر شما پسورد ID خود را فراموش کرده ايد و یا به این نتیجه رسیده اید که فرد دیگری آنرا تغییر داده است و فکر مي کنيد ديگر نمي توانيد از آن ايميل استفاده کنيد هرگز نگران نباشيد زيرا :

شما به سادگي مي توانيد پسورد جديدي رابراي ايميل خود از YAHOO در خواست کنيد.


پس براي درخواست پسورد جديد ايميل همراه با ما مراحل زير را دنبال کنيد .

1)فرض مي کنيم ايميل SetarehSorkh_Test همان ايميلي است که پسورد آن را فراموش کرده ايم. پس به براي در خواست پسورد جديد مطابق شکل به صفحه ياهو ميل(Yahoo! Mail )مراجعه کرده و در قسمت پايين صفحه سمت راست بر روي گزينه Forgot your password کليک کنيد .
حال بايد اطلاعاتي که در زمان ثبت ايميل در اختيار ياهو قرار داديد را بار ديگر وارد کنيد ( اين اطلاعات شامل سال تولد و زيپ کد و کشور مي باشد ) این اطلاعات را همواره به خاطر بسپارید و هرگز آنرا در اختیار فرد دیگری قرار ندهید . یکی از ساده ترین راه دزدی ID از افراد تازه کار تغییر پسورد ID یادشده توسط کسی است که ID توسط وی ساخته شده و به این اطلاعات دسترسی دارد پس در حفظ آن بکوشید .

3)حال مطابق شکل ID خود را که پسورد آن را فراموش کرده ايد در اين محل بنويسيد. و گزينه Get New Password را کليک کنيد تا به صفحه جديدي برويد.
5)در صورت دادن پاسخ صحيح ياهو پسورد جديد ديگري را مطابق شکل زير در اختيار شما قرار مي دهد .که از اين به بعد پسورد شما همين پسورد جديد است .
FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT="
از آنجائیکه به خاطر سپردن پسورد پیشنهادی چندان راحت نیست بهتر است بلافاصله آنرا تعویض نمائید که آموزش اینکار در مباحث پیش مطرح شده بود .

از این روش میتوانید برای پس گرفتن ID دزدیده شده خود از هکرهای تازه کار استفاده نمائید .
 




ارسال توسط محمد

آيا من مي توانم آدرس IP خود را مخفي كنم؟

آيا در هنگام يك chat معمولي IP شما محرمانه باقي مي ماند؟
فرض كنيد با YAHOO در حال chat كردن هستيد سرور YAHOO به تمام پيغام هاي فرستاده شده و دريافت شده به وسيله شما دسترسي دارد زماني كه مستقيمآ با شخصي به طور اختصاصي در حال chat كردن هستيد ديگر به وسيله سرور YAHOO با او در ارتباط نيستيد بلكه يك ارتباط مستقيم بين دو كامپيوتر وجود دارد اكنون هر كامپيوتر به عنوان يك سرور عمل مي كند و قسمت كوچكي از اين ارتباط به عهده YAHOO است. در اين حالت آدرس IP شما ممكن است لو برود و يك ارتباط كاملآ مستقيم برقرار شود.

آيا من مي توانم آدرس IP خود را مخفي كنم؟

بله بعضي از فايروال ها اين ارتباط دو به دو را مسدود مي كنند و YAHOO بايد از طريق سرور خودش به IP شما دست پيدا كند ولي براي webcam اين روش عملي نيست و شما مي توانيد به طور غير مستقيم ( از طريق يك proxy ) به YAHOO Messenger متصل شويد.

صفحه log on را ببنديد ( cancel را فشار دهيد ) سپس برويد به:

log in»preferences

اطلاعات مربوط به سرور را آن گونه كه دلخواه شماست تنظيم كنيد.

اگر دوست نداريد IP شما در Buddy List ديگران باشد به سادگي روي IP آنها راست كليك كنيد و Remove Buddy را انتخاب كنيد تا خود را از ليست آنها حذف كنيد (اين هم يكي از راههاي لو رفتن IP شما است)

ابتدا از طريق http://edit.yahoo.com وارد سيستم Yahoo شويد (login شويد) سپس به اينجا برويد http://www.delta-knight.com/rem/index.htm

يك آدرس IP چيست؟

يك آدرس پرتكل اينترنت (IP) يك آدرس 32 بيتي (4 بايتي) يكتا است. كه هر كامپيوتر در اينترنت مي تواند داشته باشد و اين هويت هر كامپيوتر را در اينترنت معين مي كند و از اين طريق اطلاعات به كامپيوتر شما داده مي شود و از آن باز خواني مي شود بيشتر كاربران اينترنت كه به صورت dial up (شماره گيري از طريق خط تلفن) به اينترنت متصل مي شوند تقريباً هر بار كه آنها به اينترنت متصل مي شوند به وسيله يك IP جديد اين عمل انجام مي گيرد و تعداد اين آدرسها به رنج ISP (سرويس دهنده اينترنت به شما) وابسته است و اين يك آدرس IP ديناميك است ارتباطات دائم مانند DSL شانس بيشتري يا شايد بهتر است بگوييم بد شانسي بيشتري براي داشتن يك آدرس IP استاتيك يا دائمي و در نتيجه لو رفتن دارند يك آدرس IP مانند:

205.45.62.124

است.

هر كدام از شمارها مي توانند بين 0-255 باشند.

يعني 4228250625 عدد آدرس IP يكتا مي توانيد داشته باشيد

آنجه در بالا آمد خلاصه بود كه فقط براي آشنايي شما دوستان عزيز ذكر شد براي آشنايي بيشتر مي توانيد به سايت Yahoo يا سايتهاي ديكر كه در زمينه امنيت فعاليت مي كنند مراجعه كنيد




ارسال توسط محمد

حذف ID و تمام اجزای مربوط به آن از سرور یاهو

برای حذف ID از سرور یاهو روی لینک زیر کلیک کنید و Username و Password را وارد کنید و .... فقط یادتون باشه که تمام چیزهایی که به این ID مربوط میشه از بین می رود حتی ممکنه خود ID هم از دست بدین

 https://edit.yahoo.com/config/delete_user
 




ارسال توسط محمد

زبان فارسی در اینترنت

يکي از مهمترين مشکلات کاربران زبانهاي مختلف و از جمله کاربران فارسي زبان آن است که وجه غالب حجم اطلاعات در اينترنت به زبان انگليسي است و براي استفاده بهينه از اين اطلاعات نياز به تسلط به اين زبان وجود دارد. از طرف ديگر حجم اطلاعاتي که به زبان فارسي در حال ارايه اينترنت است رو به تزايد است و اگر چه در برابر حجم اصلي اينترنت رقم قابل توجهي نيست ولي در هر حال مواقعي پيش مي ايد که کاربر به جست وجو به زبان فارسي احساس نياز پيدا ميکند.
معروف ترين ابزار براي اين کار استفاده از سايت جست و جوگر google.com است.اين سايت در حال حاظر امکان جست و جو براي حدود ?? زبان مختلف را پشتيباني ميکند.براي استفاده از اين قابليت جست و جوگر google .com در صفحه اول ان language tools را انتخاب کنيد . در صفحه بعد روي persian کليک کنيد. نکته قابل توجه اين است که در محيط جست و جوگر دگمه ها نيز فارسي خواهند شد.در حقيقت شما در همان صفحه اول google.com نيز قابليت جست و جوي فارسي را داريد. کافي است تا کلمه مورد نظر خود را به فارسي در قسمت جست و جو وارد کنيد.
در اينجا مناسب است تا با نحوه تايپ کلمات فارسي در ويندوز اشاره شود.استانداردي که در حال حاظر در اينگونه سيستمها حاکم است سيستم unicode مايکروسافت است .اين سيستم
که مخفف universal code است و همزمان با ارايه windows 2000 معرفي شد شما را از نصب فونتهاي مختلف بي نياز ميکند.ويندوز هايي که unicode را پشتيباني ميکنند علاوه بر windows 2000 و xp ويندوز ۹۸عربي است که با فارسي ساز پارسا ۹۹فارسي شده است.
در صورتي که کارکتر هاي فارسي در windows 2000 يا xp شما تعريف شده باشند همانند ويندوز پارسا۹۹ شما در پايين صفحه کنار ساعت مربع کوچکي را ميبينيد که داخل ان EN براي انگليسي و يا FA براي فارسي نوشته شده باشد . در صورتي که FA نداشته باشيد به اين معني است که کارکتر ها ي فارسي نصب نشده است که براي نصب ان کافي است که به
control panel برويد و regional and language option را انتخاب کنيد و زبان فارسي را به مجموعه زبانهاي مورد استفاده کامپيوتر خود اضافه کنيد.
پس به طور خلاصه تا اين مرحله ديديم که سايت google.com در بانک اطلاعاتي جست و جوگر خود صفحات فارسي را که با استاندارد unicode نوشته شده باشند را انديس ميکندو بنابر اين يک کاربر ميتواند (به شرط انکه قابليت تايپ کارکترها با اين استاندارد را داشته باشد)در اين
search engine به جست و جو بپردازد.اين جست وجوگر قابليت ديگري را نيز دارد و ان تغيير محيط جست و جو(اعم از دگمه ها و کليدها و راهنما و...)از زبان انگليسي به فارسي است.
جست و جوگرهاي ديگري نيز هستند که صفحات فارسي را انديس مي کنند که از ان جمله مي توان به جست و جوگرهاي altavista.com و alltheweb.com و lycos.com اشاره کرد.
در altavista.com کافي است که کلمات کليدي مورد نظر را به فارسي تايپ کنيد و مطمن شويد که در قسمت results in گزينه any language انتخاب شده باشد.
همين مورد عينآ در مورد سايت alltheweb.com صدق ميکند.
جست و جوگر lycos.com از انجايي که توسط alltheweb.com حمايت مي شود نيز اين قابليت را پشتيباني مي کند ولي شيوه نمايش کارکتر هاي فارسي را به طور کامل پوشش نمي دهد.
در اينجا مناسب است تا به يک قابليت مشترک سايت هاي google.com و altavista.com اشاره کنيم و ان قابليت ترجمه از تعدادي از زبان هاي رايج دنيا به انگليسي است که صد البته با توجه به سابقه مديدي که altavista.com در اين زمينه دارد تعداد بيشتري(نه زبان) را در مقايسه با google.com )که قابليت ترجمه پنج زبان را دارد) پشتيباني مي کند.اين قابليت ميتواند در مواقعي که سايت هاي غير انگليسي را مشاهده مي کنيد به کمکتان بيايد و اميدواريم که هر چه زودتر قابليت ترجمه online اينترنتي به فارسي و بلعکس فراهم شود.
در پايان نيز از کليه توليد کنندگان صفحات فارسي در وب دعوت ميشود که با رعايت استاندارد
unicode به غناي هر چه بيشتر و راحتي جست و جوي صفحات فارسي کمک نمايند.




تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:زبان فارسی در اینترنت,
ارسال توسط محمد

اينترنت سريع را تجربه كنيد!

چگونه اينترنت سريعتري داشته باشم؟ چرا با وجود مودم 56 كيلو بيتي در سرعت كار با اينترنت تغييري حاصل نشده و اطلاعات ، همچنان با سرعت 28800bps رد و بدل مي شود . مشكل چيست؟ چرا هنگام اتصال به اينترنت پس از چند دقيقه ارتباط قطع مي شود. آيا علت نصب بد مودم است يا سرور ايراد دارد ؟ پرسشهاي فوق نمونه هايي از انبوه سوالات شما خوانندگان گرامي است كه از طريق نامه يا ايميل به دست ما رسيده است و تصميم گرفتيم در این مطلب ترفندهایی را در زمينه ي افزايش سرعت كار با اينترنت ارائه كنيم.

بيشتر كاربران ايراني اينترنت ، از ارتباط تلفني ( Dial – up ) بهره مند هستند ؛ يعني براي اتصال به اينترنت از مودم استفاده مي كنند و لذا سرعت ، نقش مهمي در صرفه جويي در وقت و هزينه ي آنها دارد . بخصوص براي كاربراني كه از سرويس هاي زماني انترنت استفاده مي كنند كه هر چه سرعت پايين تر باشد. زمان بيشتر در نتيجه هزينه ي بيشتري صرف خواهد شد .چنانچه مي خواهيد ميزان سرعت اينترنتي خود را بدانيد ، كافي است ماوس خود را روي آيكن 2 رايانه كوچك به هنگام اتصال به اينترنت در سمت راست پايين صفحه ي نمايش وجود داردقرار دهيد . پس از مدت كوتاهي يك پيغام كوچك نمايان مي شود كه در آن مي توانيد سرعت اتصال بهاينترنت ، تعداد بايت فرستاده شده بايت دريافت شده را ببينيد.
عوامل بسياري در كيفيت يك ارتباط اينترنتي مؤثرند كه به اختصار ، آنها را بررسي مي كنيم :
مودم – مسلم است هر چه مودم سريعتري داشته باشيد سرعت ارتباط شما بيشتر است . براي مثال وقتي از مودمهاي جديدتر مثلاً 56k ) 56 كيلو بيت در ثانيه ) استفاده مي كنيد . سرعت بيشتري در رد و بدل كردن اطلاعات داريد در ضمن چون اين مودمها از درايوها و فناوري به روزتري استفاده مي كنند. در تمامي مراحل كار از سرعت بيشتري برخوردارند . در پنجره ي control panel روي آيكن مودم 2 با ركليك كنيد . دكمه ي properties را بزنيد حال چك كنيد كه بالاترين سرعت را براي مودم خود انتخاب كرده باشيد . البته توجه داشته باشيد اين سرعت ، صددر صد همان سرعت نقل و انتقال اطلاعات نخواهد بود . سرعت مودم ISP شما pbs 28800 باشد . مسلماً سرعت ارتباط از 28800 تجاوز نخواهد كرد .
كابل – كابل هاي نامرغوب ، كيفيت و قدرت سيگنال ها و در نتيجه سرعت را كاهش مي دهد . هر چه طول كابلي كه به مودم شما را به پريز تلفن وصل مي كند كوتاه تر باشد . احتمال وجود نويز ومشكلات انتقال اطلاعات كمتر است . پس سعي كنيد از كابلهاي كوتاه و مرغوب استفاده كنيد . ساير دستگاه ها – اطمينان حاصل كنيد كه كابل مودم به طور مستقيم به پريز تلفن وصل باشد . وجود ديگر تجهيزاتي چون تلفن ، ماشين پيغام گير ( Answering Machine ) ، دستگاه دورنگار ( Fax ) و ... با ايجاد نويز روي خط از كيفيت و سرعت ارتباط مي كاهند .
سيم كشي داخل ساختمان – اگر با رعايت موارد فوق بهبودي در سرعت خط حاصل نشد . احتمال دارد اشكال از سيم كشي داخل ساختمان باشد . سيم اصلي تلفن را كه وارد ساختمان شده است بيابيد و مودم را به آن وصل كنيد اگر سرعت ارتباط شما افزايش يافت بدانيد كه درست حدس زده ايد .
نوع خطوط مخابراتي – سعي كنيد مركز تلفن خود و ISP شما از خطوط ديجيتالي بهره مند باشد . اين خطوط كيفيت ارتباط بهتري دارند ؛ چون نيازي نيست اطلاعات مرتباً از ديجيتال به آنالوگ و برعكس شوند .
مسافت – هر چه فاصله شما با مركز تلفن خود و Isp تان كمتر باشد ، از كيفيت و سرعت ارتباط كمتر كاسته مي شود. در واقع ، هر چه اين مسافت ها بيشتر باشد . سوئيچ ها و repeater هاي مخابراتي بيشتري ميان انها قرار مي گيرد . هر كدام از اين دستگاهها ، از كيفيت و سرعت سيگنال ها مي كاهد ، اين مشكل در مراكز تلفني قديمي كه از تجهيزات جديد و به روزبهره مند نيستند . مشهودتر است .
اضافه بار – اگر فقط گاهي ( در برخي ساعات شبانه روز ) سرعت اينترنت شما پايين است . اشكال از isp شماست . احتمالاً تعداد كاربران اينمركز بيش از ظرفيت آن است و پهناي باند كافي براي سرويس دهي به اين تعداد مشتري ندارد و اين مشكل در ساعات پرترافيك نمايان مي شود .
Leased Line – چنانچه از اينترنت زياد استفاده مي كنيد و يا براي يك شركت يا مؤسسه اينترنت مي خواهيد ، بهتر است روش ديگري بجز Dial UP را برگزينيد . وجو يك ارتباط مستقيم ، مثلاً از نوع Leased Line سرعت و كيفيت بسيار مطلوبتري را براي شما به ارمغان مي آورد . البته مسلم است كه هزينه ي بسيار بالاتري هم دارد .

در پايان به ذكر برخي نكات تكميلي مي پردازيم :
1- اگر سرعت اينترنت شما در مشاهده سايت خاصي پايين است موارد زير را در نظر بگيريد : الف . در ساعات كم ترافيك ، بعد از نيمه ي شب به سراغ آن سايت برويد . اگر در آن ساعات ، امكان كار با رايانه را نداريد ( مثلاً خواب هستيد ) ، مي توانيد از نرم افزارهاي Offline Browser نظير HTTrack Website Copier يا Offline Explorer استفاده كنيد . و صفحات سايت را دريافت ( download ) كنيد و هر زمان كه اراده كرديد ، آن سايت را به صورت Offline ببينيد . ب . شايد سايت مزبور نسخه ي Mirror داشته باشد Mirror در واقع يك كپي از سايت است كه روي كارگزار ( server ) ديگري كه در يك محل ديگر قرار دارد . اگر اين گونه است به سراغ نسخه ي Mirror آن سايت برويد شايد مشكلات قبلي شما مرتفع شود . در صورتي كه يك سايت نسخه ي Mirror داشته باشد ، صفحه اي باز خواهد شد كه در آن صفحه نشاني سايت هاي مزبور قرار دارد و يا به طور خودكار به آن سايت راهنمايي خواهيد شد .
2- بررسي كنيد ISP شما Proxy server داشته باشد . وجود اين كارگزار تأثير بسزايي در سرعت شما دارد . چرا كه تعداد زيادي از سايت هاي پر بيننده را به صورت محلي ( Locally ) در خود نگه داري مي كند .
3- هر چه ميزان گرافيك سايت بيشتر باشد ، سرعت بالا آمدن آن كندتر است . اگر نيازي به تصاوير سايتها ندارد . آنها را به صورت فقط متن مشاهده كنيد . براي مثال در مرورگر IE كافي است از منوي Tools گزينهي يinternt Option را انتخاب كنيد . انگاه در پوشه ي Advanced قسمت Multimedia علامت كنار Show Pictures را برداريد .
4- برخي از نرم افزار ها ادعا مي كنند كيفيت ارتباط شما را بهبود مي بخشند چنانچه مايليد . مي توانيد از آنها استفاده كنيد . تعدادي از آنها سرعت دريافت ( DoWnload ) فايل را افزايش مي دهند و برخي ديگر سايتهاي مشاهده شده را Cache مي كنند ، تا در مراجعات بعدي سريعتر نمايش داده شوند . نرم افزارهايي چون : Netsonic , Tweakmaster , Download Accelerator Plus , Go ! zilla , Flash Get و ... وقي سرعت اينترنت بيشتر باشد ، گشت و گذار در وب لذت بخش تر و ارزانتر است .




تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:اينترنت سريع را تجربه كنيد!,
ارسال توسط محمد

آشنائي با امكانات جي ميل

آيا تا به حال برايتان پيش آمده است که هنگام نوشتن يک نامه در محيط پست الکترونيک ناگهان به دليل نامعلومي اينترنت اکسپلوررتان دچار مشکل شده و بسته شود! اگردر جي ميل نامه خود را تايپ مي کرديد نگران نباشيد! ديگر نامه اي را که براي تايپ آن کلي زحمت کشيده ايد به اين راحتي ها از دست نمي دهيد. به تازگي امکان جديدي در جي ميل پيش بيني شده است که ذخيره سازي خودکار ناميده مي شود و در فاصله هاي زماني معيني عمليات ذخيره سازي انجام مي شود. (تقريبا چيزي شبيه به ذخيره سازي خودکار در نرم افزار ورد مايکروسافت). در جي ميل امکان انتقال ليست تماسها به هر فايل ديگري که مايل باشيد وجود دارد و مي توانيد از ليست آدرسهاي پست الکترونيک که در مکان آدرسهاي شما در جي ميل قرار دارد پشتيبان تهيه کنيد و آن را به محيط ديگري مثلا به محيط اوت لوک خود منتقل نماييد. دستيابي به جي ميل نيز بسيار آسان شده است.
براي چک کردن ميلهايتان از هرصفحه وبي تنها کافيست که بر روي گزينه جي ميل در نوار ابزار گوگل - که قبلا آن را به اينترنت اکسپلورر خود اضافه کرده ا يد - کليک کنيد تا مستقيما به صندوق پستي اتان هدايت شويد. همينطور مي توانيد پيامهاي جديدي که برايتان فرستاده مي شود را مستقيما در صفحه شخصي شده گوگل مشاهده نماييد.
و حتي مي توانيد زمانيکه به اينترنت نيز متصل نيستيد با استفاده از امکاني که در گوگل دسکتاپ جديد وجود دارد به صورت آف لاين به جستجو درون پيامهايتان بپردازيد. اگر گوگل تاک را هم بر روي سيستم خود نصب کرده باشيد به محض اتصال به اينترنت پيش نمايشي از نامه هاي جديد در صندوق پستي اتان را نشان مي دهد. در جي ميل شما قادريد آدرس خود را که در قسمت from مي آيد به دلخواه خود تغيير دهيد تا به هنگام دريافت نامه , آدرسي به غير از آدرس شما در جي ميل به گيرنده نشان داده شود.
چرا که به طور معمول وقتي از يک سرويس پست وب استفاده مي کنيد نامه هاي ارسالي شما با نام کاربري که با آن وارد سيستم شده ايد فرستاده مي شود حال آنکه شما مي توانيد اين آدرس پيش فرض را در جي ميل تغيير دهيد.جي ميل همچنين با نرم افزار - Picasa نرم افزار مجاني سازمان دهنده عکس گوگل -نيز همخواني دارد و به راحتي مي توان تا 10 مگابايت فايل تصويري را با استفاده از پيکاسا و از طريق حساب جي ميل ارسال کرد.
 




تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:آشنائي با امكانات جي ميل,
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 20226
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


&autostart=1&autoreplay=1&showtime=1&volume=100&volumecolor=0xBE7FAB&equalizercolor=0xBE7FAB&theme=violet" />

iran mail group